Dietetyczny twarożek

Dietetyczny twarożek to lżejsza wersja dotychczasowego robionego przeze mnie pełnotłustego twarożku ze śmietaną, całą masą dodatków i soli. Moje ostatnie postanowienie to odżywiać się nieco lepiej, zdrowiej, lżej i twarożek był właśnie jednym z pierwszych kroków jakie zrobiłam w tym kierunku. Nie chodzi mi tutaj o jakieś odchudzanie, ścisłą dietę i rezygnację ze wszystkiego, ale jeśli mogę zastąpić np. śmietanę - jogurtem to czemu nie, jeśli mogę zamiast oleju - użyć oliwy, czy zamiast ryby smażonej - zjeść rybę pieczoną z warzywami, to właśnie o tym mowa, właśnie w tym kierunku chcę iść :) Twarożek możemy jeść na kanapkach, lub łyżką prosto z michy :) Smacznego :-)

Składniki:

  • 250g chudego twarogu
  • 3-4 rzodkiewki tarte, lub drobniutko pokrojone
  • pół małej, drobniutko pokrojonej czerwonej cebuli
  • garść posiekanego szczypiorku
  • 3-4 łyżki jogurtu naturalnego
  • pół ogórka świeżego/kiszonego/małosolnego
  • 2 małe ząbki czosnku przeciśnięte przez praskę
  • łyżeczka soku z cytryny
  • łyżka ziół prowansalskich
  • pieprz
  • sól morska( u mnie o obniżonej zawartości sodu )

Przygotowanie:

  1. W misce rozdrabniamy widelcem twaróg, dodajemy wszystkie składniki i całość mieszamy ze sobą, doprawiając do smaku pieprzem i solą.

Dietetyczny twarożek

Dietetyczny twarożek to szybki i łatwy przepis kulinarny. W kategorii Fit znajdziesz więcej ciekawych i łatwych przepisów. Dietetyczny twarożek zdecydowanie polecam każdemu.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.